fredag den 12. oktober 2012

Hvad vi er nysgerrige på omkring online distribution ifht. oplæg v. Jacob Stigler / GoViral

- Hvordan man fanger folks opmærksomhed, hvis produktet i sig selv ikke er særligt appellerende til de brede masser (den kreative proces) 
- Hvordan man holder hypen ved lige på tv-programmer som som har teaset godt og meget op til programstart. Eks. Paradise - man gider ikke læse deltagernes blog o.lign., når først programmet kører. 
- Hvordan brugere/seere involverer sig i content/programmer. 
- Hvordan man linker videre til sites i playeren. 
- Hvordan man teaser godt og effektivt, men samtidigt sikre at seeren følger med til slut på det egentlige program. 
- Hvornår bliver "views" et brugbart middel? 
- Er der et antal views, der giver salgsgaranti? 
- Er der liste over hvad der lokker brugere til (hor, mord, bryster...)

Af Mette Mandal, Pernille Fals Bahrt og (Nina Lind)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar